• Kies uw regio
Services
Services
Alcon helpt u graag verder bij het bestellen of promoten van onze producten.
HOME > SERVICES > LOPENDE CAMPAGNES
My-New-Me
LOPENDE CAMPAGNES

“My New Me” – campagne


My-New-Me
De My New Me jongerencampagne laat jongeren kennis maken met de voordelen van contactlenzen dragen! Wist u dat 74% van de lensdragers start met contactlenzen voor de leeftijd van 24 jaar 1?
Dat maakt jongeren tussen de 16 en de 24 jaar een ideale doelgroep voor lenzen. Daarom stellen we u graag onze nieuwe jongerencampagne “My New Me” voor
Met de vakkundige uitleg van zijn/haar contactlensspecialist verloopt de kennismaking en voordelen van contactlenzen bij deze jongeren zonder zorgen.
Aan deze campagne is een mooie cashbackactie gekoppeld waarbij uw consument tot € 50 terugbetaald kan krijgen bij de aankoop van DAILIES® daglenzen of AIR OPTIX® maandelenzen.
De cashbackactie loopt vanaf 1 januari 2017 tot en met 31 december 2017.
Om uw consumenten op de hoogte te brengen van deze actie in uw zaak en om voorbijgangers aan te trekken, bieden we heel wat POS-materialen aan zoals etalagemateriaal, raamstickers, een stoepbordposter, toonbankdisplay,... Neem zeker ook een kijkje op Alcon Marketingtools, waar u een DM-kaart kunt personaliseren en uitsturen of online banners, Facebook advertenties en Facebookfilmpjes kunt downloaden voor uw website of Facebookpagina. Vraag ook zeker bij uw account manager achter banners voor uw website of de Facebook adverententiecampagne gelinkt aan een sell-in actie
In wave 3 brengen we ons multifocaal lensassortiment onder de aandacht.
Wie de veertig voorbij is, denkt te vaak dat zijn dagen als lensdrager geteld zijn of dat een leesbril onvermijdelijk is. Nochtans kan deze leeftijdsgroep met de juiste ALCON® contactlens nog vele jaren van lensdragen genieten.
Een gloednieuwe daglens vult bovendien het bestaande aanbod van DAILIES® AquaComfort Plus® Multifocal en AIR OPTIX® AQUA Multifocal aan: met haar unieke watergradiënt gaat de DAILIES TOTAL1® Multifocal lens op drie fronten de strijd aan met presbyopie.
Op de site www.lenzendragen.be vindt de consument uitgebreide informatie over ALCON® lenzen en tips voor 'zijn eerste keer'. Bovendien roepen we op om langs te komen in uw zaak voor advies en expertise.
Wenst u meer informatie te ontvangen over deze campagne? Neem contact op via onze contactpagina, of contacteer uw Account Manager.
disclamer: 1. Usage & Attitude Study of Contact Lenses in Germany, UK, France, Italy, Denmark and Finland; n=1674, 2010